Powered By Blogger

ponedjeljak, 18. veljače 2013.

Jeans

Jeans <3 who doesn't love it??? 

 

Before I show you my favorite models, I just want to give you some information about it:

Jeans are trousers made from denim or dungaree cloth. Often the term "jeans" refers to a particular style of trousers, called "blue jeans" and invented by Jacob Davis and Levi Strauss in 1873. Starting in the 1950s, jeans, originally designed for cowboys, became popular among teenagers, especially members of the greaser subculture. Historic brands include Levi's, Lee, and Wrangler. Jeans come in various fits, including skinny, tapered, straight, boot cut, Narrow bottom, Low waist, anti-fit and flare.
Jeans are now a very popular article of casual dress around the world. They come in many styles and colors; however, "blue jeans" are particularly identified with American culture, especially the American Old West.


Ok, when you read all this, I just can tell what I know. Actually, I don't know any person who doesn't have or wear jeans. It's fashion for all, for future and were in past. Take a look :)










24 komentara:

  1. ne pamtim kada nisam imala jeans u ormaru a u osnovnoj skoli nisam izlazila i njega, pratim te ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam uvijek imala, otkad znam za sebe i rado ga nosim skoro svaki dan :D

      Izbriši
  2. ja sam neko vrijeme izbjegavala traperice jer su mi dosadile, ali sada sam ih opet prigrlila!
    pratim te:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma uvijek su u modi, i svima odgovaraju :D Hvala :)

      Izbriši
  3. Ja i jeans se ne druzimo ovih dana.. nesto me strasno stezu :S
    Super post, svidja mi se sto to odradis skolski sa historijatom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Ma ja uvijek nosim, bilo koja prilika ili godišnje doba :D

      Izbriši
  4. ja ne nosim cesto jeans, ali priznajem da je zaista neizostav komad odjece :)
    pratim btw ;)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. jeans <3 =D
    odlican post !
    pratim !
    =D

    OdgovoriIzbriši
  6. true, i love all your picks too, esp the 4th :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post! ja ih imam baš puno. Volim da ih nosim i često ih nosim! :D


    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. I'm waiting for jeans to be considered less than really casual so I can wear them to work more often!

    http://lasaloperie.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Also big lover of ripped jeans :) i jedva čekam toplije dana da izvučem iz ormara moje omiljene komade..

    E.

    OdgovoriIzbriši
  10. I'm obsesseddd with destroyed jeans! Love the comfort and style!

    http://classypeach.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. this jeans with floral prints - abolutely perfect and awesome! :)

    http://charmeusee.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Love floral prints! Absolutely adorable! Great pictures sweetie!

    XoXO
    Teresa
    http://www.chicaffordable.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši